کد خبر : 17346 / /
/

دلایل عجیب توقف «ماه عسل» از زبان احسان علیخانی!

احسان علیخانی می‌گوید یکی از دلایل شخصی‌اش برای توقف ساخت «ماه عسل»، احساس مسئولیت شدید و ناراحتی‌اش از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهن‌شان از او ساخته بودند است.

دلایل عجیب توقف «ماه عسل» از زبان  احسان علیخانی!

احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده این روزهای برنامه «عصر جدید» و همچنین تهیه‌کننده «جوکر» از دلایل توقف ساخت «ماه عسل» گفت.

او در صفحه اینستاگرامش در این مورد چنین نوشت:

«این روزها با دوستانم برای‌تان «عصر جدید» می‌سازم و «جوکر». خوشحالم که این روزها با «جوکر» می‌توانم گاهی بخندانم‌تان و با «عصر جدید»، گاهی هیجان‌زده‌تان کنم.

سال‌ها ماه رمضان، «ماه عسل» ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه‌ای‌اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهن‌شان از من ساخته بودند و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه‌بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه «ماه عسل» و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم دیوانه‌بازی‌هایم را انتخاب کردم،

من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل‌نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج‌هایت، آرزوهایت، اختلال‌هایت، مرض‌هایی که داری، حسرت‌هایی که می‌خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که می‌رود بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط ولی «ماه عسل» دانشگاه عجیبی بود برایم که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه، هم تجدید شدم، هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.»/خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.