کد خبر : 17309 / /
/

پاسخ جنجالی نیمار به یک اتهام زنی

بازیکن برزیلی پاری سن ژرمن نسبت به خبر حاشیه ساز یک رسانه واکنش نشان داد.

پاسخ جنجالی نیمار به یک اتهام زنی

نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن این روزها با حواشی زیادی در فرانسه مواجه شده است. گرانترین بازیکن تاریخ این باشگاه اخیرا توسط هواداران این تیم هو شد تا به روزهای پایانی حضورش در این تیم نزدیک شود. اما این پایان ماجرا نبود و خبر یک رسانه فرانسوی باعث شد تا نیمار بیشتر از همیشه در کانوان حواشی قرار بگیرد.

روزنامه «RMC» در گزارش انتقادی و تند خود علیه عملکرد نیمار در پاری‌سن‌ژرمن که هفته گذشته منتشر شده بود خطاب به این ستاره برزیلی نوشت: نیمار مانند گذشته نیست و در حالت غیر عادی به تمرینات می‌آید. پاریس برای او معنی ندارد و می‌خواهد از مدیران پی‌اس‌جی انتقام بگیرد.

نیمار هم پس از عملکرد درخشان در دیدار اخیر پاری‌سن‌ژرمن و زدن ۲ گل در این بازی با انتشار پستی کنایه‌آمیز در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به این انتقادات واکنش نشان داد و نوشت: " مست بودم و این گل‌ها به همین دلیل زده شد، همانطور که می‌گویند"

نیمار

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.