کد خبر : 17224 / /
/

مجری برنامه ویژه جام جهانی چه کسانی هستند؟

محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی و رضا جاودانی از مجریانی هستند که قرار است اجرای ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» را بر عهده داشته باشند.

مجری برنامه ویژه جام جهانی چه کسانی هستند؟

با مشخص شدن حریفان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر، ویژه برنامه «جام ۲۰۲۲» شبکه ۳ سیما کلید خورد.

گروه ورزش شبکه سه با توجه به صعود ایران به متفاوت ترین جام جهانی از نظر زمان و مکان برگزاری، با انتخاب تیم برنامه ساز، آماده سازی برای پوشش مطلوب بازیها را آغاز کرد

به همین منظور حسین زکایی تهیه کننده جام های جهانی ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰ به عنوان تهیه کننده برنامه «جام ۲۰۲۲» انتخاب و مقرر شد با بهره گیری از تمام ظرفیت های رسانه ملی پوشش حرفه ای این رویداد مهم را با اجرای محمدرضا احمدی، محمدحسین میثاقی، رضا جاودانی و اسدی بر عهده بگیرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قرار است از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر امسال در هشت ورزشگاه قطر به عنوان نخستین کشور اسلامی میزبان مسابقات برگزار شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین روز بازی ها با تیم انگلیس در ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه ۳۰ آبان مصاف خواهد کرد.

بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه چهارم آذر با برنده پلی آف اروپا از بین تیمهای ولز، اوکراین و اسکاتلند خواهد بود و در سومین مسابقه تیم ملی کشورمان ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه هشتم آذر با تیم آمریکا بازی خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.