کد خبر : 17147 / /
/

دستگیری مردی که ۸۷ بار واکسن کرونا زده!

یک مرد ۶۱ ساله آلمانی که برای تزریق واکسن کرونا به چندین مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده بود، شناسایی و بازداشت شد.

دستگیری مردی که ۸۷ بار واکسن کرونا زده!

یک مرد ۶۱ ساله آلمانی که برای تزریق واکسن کرونا به چندین مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده بود، شناسایی و بازداشت شد.

رسانه‌های ملی آلمان اعلام کرده‌اند که او در برخی روزها توانسته است تا سه بار در مرکزهای مختلف درمانی، واکسن بزند و تنها در ایالت زاکسنِ آلمان، ۸۷ مراجعه او ثبت شده است.

به گفته سخنگوی صلیب سرخ آلمان، یکی از کارکنان مرکز واکسیناسون در شهر "درسدن" به او مشکوک می‌شود و زمانی‌ که برای زدن دوباره واکسن به یک مرکز واکسیناسیون دیگر مراجعه می‌کند در پی تماس کارکنان درمانی با پلیس، بازداشت می‌شود.

تحقیقات قضایی درباره این مرد آغاز شده و صلیب سرخ آلمان این مرد را به فروش مدارک واکسیناسیون متهم کرده است.

بر اساس گزارش‌ها او هر بار با برگه سفید و خالی واکسیناسیون به مرکز تزریق مراجعه می‌کرد و پس از تزریق واکسن با دستکاری در اطلاعات مندرج، این برگه را به کسانی می‌فروخت که با واکسیناسیون مخالفند. او با نام و تاریخ تولد واقعی خود برای واکسیناسیون ثبت نام می‌کرد اما کارت بیمه خود را نشان نمی‌داد.

این پرونده، ضعف‌های نظام درمانی آلمان را برملا کرد که در آن داده‌های پزشکی دیجیتالی نشده و در یک مرکز سراسری  ذخیره نمی‌شوند.

سخنگوی انجمن درمانی ایالت "ساکسونی" می‌گوید: در صورت ثبت‌نام سراسری واکسن‌ها یا دستکم واکسن کرونا، چنین موردی به سرعت افشا می‌شد./ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.