کد خبر : 16996 / /
/

اخبار سلبریتی/ عکس بازیگران/ عکس معروف ترین بازیگران مرد ایرانی

ماجرای طلاق ناگهانی حمید گودرزی و همسرش/دفتر لاکچری حمید گودرزی همه را شوکه کرد!؟ +عکس خبرساز

حمید گودرزی بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در اینستاگرامش تصویری متفاوت را از خود منتشر کرد

ماجرای طلاق ناگهانی حمید گودرزی و همسرش/دفتر لاکچری حمید گودرزی همه را شوکه کرد!؟ +عکس خبرساز

حمید گودرزی با انتشار تصویری از خود با چهره ای شکسته و موهای سفید بعد از بهبود کرونا همه را شوکه کرد. حمید گودرزی بازیگر مطرح ایرانی است. حمید گودرزی در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است. حمید گودرزی اخیرا مجری گری را نیز شروع کرده است. حمید گودرزی در تهران به دنیا  آمده است. حمید گودرزی عکس جدیدی را پس از ابتلایش به کرونا در فضای مجازی منتشر کرد.

حمید گودرزی

سه بار عاشقی حمید گودرزی و دو بار ازدواج!

حمید گودرزی به گفته خودش تابحال سه بار عاشق شده و دو بار ازدواج کرده است.

یکی از ازدواج های این بازیگر جذاب و دوست داشتنی به طلاق ختم شد.

پدر و مادر حمید گودرزی با یکدیگر 14 سال اختلاف سنی دارند.

ازدواج حمید گودرزی برای دومین بار

حمید گودرزی

نوزدهمین جشن حافظ (دنیای تصویر) با یاد علی معلم و با حضور چهره‌های حوزه سینما و تلویزیون، پنجشنبه ۲۰ تیرماه ۹۸ برگزار شد. مراسم جشن حافظ هر ساله برگزار می شود . در این جشن برگزیدگان آثار سینمایی و تلویزیونی در سال گذشته از بین نامزدهای اعلام شده معرفی می‌شوند.

در این مراسم حمید گودرزی به همراه همسر دومش حاضر شد . قابل ذکر است که اصلیت حمید گودرزی بروجردی و متولد تهران است. او در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. زندگی این دو بعد از دوازده سال در سال ۱۳۹۵ منجر به طلاق شد.

تا اینکه به تازگی او خبر از یک خداحافظی بزرگتری داد. خبر خداحافظی از زندگی مشترکش و جدایی از همسرش ماندانا دانشور! البته پیش از اینکه خبر جدایی آنها قطعی شود شایعاتی در گوشه و کنار فضاهای مجازی زمزمه می‌شد اما کمتر کسی باور می‌کرد این زوج که ظاهراً رابطه خوب و عاشقانه‌ای با هم دارند

و پیش از یان قصه عشق و عاشقی‌شان شهره شهر شده بود به مرز جدایی برسند! بارها و بارها حمید گودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس‌هایی را منتشر کرده‌ بودند و در سایت‌های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما ناگهان خبر طلاق او و همسرش شوک عجیبی را به هوادارانش وارد کرد.

اگر نگوییم طبیعی اما قابل پیش‌بینی بود که او با هجمه سوالاتی درباره علت این جدایی از سوی هواداران و فالورهایش مواجه شود. بالاخره همین هجمه پرسش‌ها موجب شد تا گودرزی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش دلیل این جدایی را شرح دهد.

حمید گودرزی خیلی کوتاه در صفحه شخصی خود نوشت: من عاشق خانومم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت. خیلی‌ها این دلایل را نپذیرفتند یا قانع نشدند. اما واقعیت این است که همین دلیل به ظاهر بی‌اهمیت و ساده، کلی ماجرا پشت خود دارد. فیلم جدایی نادر از سیمین برای رفتن به خارج از کشور و زندگی در آنجا و مخالفت نادر با این موضوع بود.

حالا قصه جدایی حمید گودرزی از همسرش نیز شبیه این فیلم‌ سینمایی شده. قصه فیلم‌ها قصه نیست، فیلم نیست. غصه‌های زندگیست. حمید گودرزی در حالی تصمیم همسرش به زندگی در خارج از کشور ار دلیل جدایی آنها اعلام کرده بود که چند روز بعد همسرش با انتشار نامه‌ای جنجالی، پرده از این راز برداشت.

حمید گودرزیو دلیل تصمیمش به جدایی را نه زندگی در خارج از ایران که رفتارهای خشن و توهین آمیز گودرزی اعلام کرد و از بی‌غیرتی مرد ایرانی در ارتباط با او سخن گفت.با این حال گودرزی در گفتگویی با یکی از خبرنگاران داخلی که فایل صوتی آن در فضای مجازی منتشر شده ابتدا نسبت به این نامه اظهار بی‌اطلاعی کرد

و بعد گفت با خانواده همسرش صحبت کرده و آنها انتشار این نامه را از سوی دخترشان تکذیب کردند. البته گودرزی تصمیم خود و همسرش را برای طلاق قطعی اعلام کرد.

علت طلاق ناگهانی حمید گودرزی و همسرش فاش شد

بعد از خبر جدایی حمید گودرزی از همسرش، بالاخره همسر سابقش در این باره سکوت خود را شکست و درباره جداییشان توضیحاتی ارائه داد.

حمید گودرزی بازیگر مطرح ایرانی است او در فیلم های بسیاری ایفای نقش کرده است و اخیرا مجری گری را نیز شروع کرده است.

ماندانا دانشور در نامه ای در خصوص اتفاقات میان وی و حمید گودرزی نوشت:

بعنوان دفاع از شرافت زن ایرانی باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم.

و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و به زودی خبر درست را به گوش شما می رسانم.

اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند. بدانید به من و روح من چه گذشته که اگر بخواهم بگویم خود یک جلد کتاب ۵۰۰ برگی می شود در جایی که مورد تهمت قرار گرفتم و از غیرت مرد ایرانی خبری نبود! از همه چیز خود گذشتم و تنها با یک چمدان از زندگی که خود آن را ساخته بودم آمدم .

(فیلم شناسی)

فیلم ها
    1393:ایران برگر 
    1389:دزدان خیابان جردن 
    1389:زن ها شگفت انگیزند(ما سه نفر)
    1388:داماد خجالتی 
    1388:خیابان بیست و چهارم 
    1387:کیش و مات 
    1386:انعکاس 
    1386:تلافی 
    1386:قرنطینه 
    1386:مجنون لیلی
    1385:بی وفا
    1385:گناه من 
    1384:چپ دست
    1384:قتل آنلاین 
    1383:بازنده 
    1381:پسران مهتاب 
    1378:سهراب
نمایش خانگی
1391 لاله وحشی 
1389 قلب یخی
 سریال ها
1388 پنجمین خورشید 
1383 کمکم کن 
1383 تب سرد 
1381 مسافری از هند 
        دانی و من
copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.