کد خبر : 16965 / /
/

افرادی که قصد خرید خودرو دارند، بخوانند/پیش بینی مهم از قیمت خودرو!

قیمت خودرو در سال گذشته با نوساناتی همراه بود. اما در اواخر سال بازار در وضعیت رکود قرار گرفت. آیا این رکود در سال آینده نیز ادامه دارد؟

افرادی که قصد خرید خودرو دارند، بخوانند/پیش بینی مهم از قیمت خودرو!

قیمت خودرو در سال گذشته با نوساناتی همراه بود. اگرچه در اواخر سال بازار خودرو در وضعیت رکودی قرار گرفت. به نظر می‌رسد خریداران همچنان منتظر نتایج مذاکرات وین هستند و از خرید خودرو خودداری می‌کنند.

حمیدرضا حیدری، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران مشهد گفت: قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ بستگی به سیاست‌های مسئولین دارد. بازار در آخرین روزهای سال ۱۴۰۰ افزایش قیمت داشت.

او توضیح داد: به نظر می‌رسد مردم برای مسافرت‌های عیدانه خود به دنبال خرید خودرو هستند. اگر وضعیت بازار در چند روز آینده تغییری نکند، ممکن است تا اوایل سال ۱۴۰۱ نیز به همین شکل ادامه یابد و ثبات ایجاد شود.

عماد جعفری، کارشناس خودرو نیز توضیح داد: در هفته پایانی اسفند نیز به دلیل نوسان قیمت دلار که تحت تاثیر توقف مذاکرات بود قیمت برخی خودروها دوباره افزایش پیدا کرد. به نظر می‌رسد این روند افزایشی قیمت خودرو موقتی است./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.