کد خبر : 16820 / /
/

بازنشستگان تامین اجتماعی حتما بخوانند

مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی نحوه ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان را تشریح کرد.

بازنشستگان تامین اجتماعی حتما بخوانند

ناهید حیدری مدیرکل امور مستمری‌های سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در حال حاضر همه خدمات برای ارائه به مستمری‌بگیران شامل بازنشستگان، ازکارافتادگان و بازماندگان به صورت غیرحضوری است.

وی تصریح کرد: مستمری بگیران در خصوص هر یک از خدماتی که از تامین اجتماعی می‌گیرند نباید نگرانی داشته باشند. به عنوان نمونه، برای بحث درمان از سامانه خدمات غیرحضوری می‌توانند استحقاق درمان خود را بررسی کنند تا در ایام نوروز نیز با مشکل مواجه نشوند.

حیدری ادامه داد: در حوزه مستمری‌بگیران عمده فعالیت در حوزه بازماندگی، ازکارافتادگی و بازنشستگان انجام شده است اما در حوزه بازنشستگی عادی همه فعالیت‌ها به صورت غیرحضوری انجام شده اما در بخش بازنشستگان سخت و زیان‌آور و پیش از موعد به عنوان فاز نهایی در دستور کار است.

وی با بیان اینکه پایه اولیه غیرحضوری شدن خدمات در بخش بازنشستگان حوزه سخت و زیان‌آور و پیش از موعد انجام شده است، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱  این خدمات هم غیرحضوری خواهد شد./ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.