کد خبر : 16752 / /
/

ساعت دقیق دربی امروز پنجشنبه

جزئیات دربی امروز اعلام شد، برای اطلاع از جزئیات برگزاری این خبر را دنبال کنید.

ساعت دقیق دربی امروز پنجشنبه

امروز نود و هشتمین دربی پایتخت برگزار خواهد شد. اما جزئیات برگزاری  دربی چیست؟

تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز پنج شنبه (۲۶ اسفند ۱۴۰۰)در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

با اعلام سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ، دربی با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود که سهم هر یک از باشگاه‌ها ۱۰ هزار بلیت خواهد بود. وی در ادامه قیمت خرید بلیط در جایگاه‌های طبقه بالا ورزشگاه آزادی را دست کم ۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

شرط خرید بلیط دربی چیست؟

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از شرایطی برای فروش بلیط دربی پایتخت خبر داد.

محسن فرهادی گفت: با توجه به اجرای طرح هوشمند مقابله با کرونا و تصمیم ستاد ملی کرونا، فروش بلیط دربی برای مسابقات فوتبال امروز، با ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه انجام می‌شود.

وی افزود: خرید بلیط دربی اینترنتی بود و کسانی می‌توانند نسبت به ورود به ورزشگاه اقدام کنند که کارت واکسن داشته باشند و در قرنطینه نباشند.

فرهادی ادامه داد: ورود و خروج تماشاگران باید بدون تجمع و ازدحام باشد و صندلی‌ها طوری انتخاب شود که فاصله رعایت گردد. به طوری که از تمام فضای ورزشگاه برای حضور تماشاگران استفاده شود و این طور نباشد که ۳۰ درصد ظرفیت تماشاگران در یک گوشه ورزشگاه تجمع کنند.

وی در ادامه گفت: البته نشستن تماشاگران از یک خانواده در کنار هم، مانعی ندارد، به شرطی که ثابت شود یک خانواده هستند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: انتظار می‌رود مسئولان برگزاری مسابقات فوتبال، نسبت به عدم خرید و فروش بلیط دربی در ورزشگاه جدی باشند. همچنین، تماشاگران هنگام ورود به ورزشگاه، ماسک زده باشند./تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.