کد خبر : 16367 / /
/

اتفاق مهم در زندگی سپهر حیدری

سپهر حیدری و آرام جوینده تصمیم گرفتند سومین فرزند خود را هم به دنیا بیاورند.

اتفاق مهم در زندگی سپهر حیدری

به گزارش گل کوچیک سپهر حیدری و همسرش تصمیم جدیدی برای زندگی خود گرفته اند. سپهر حیدری فوتبالیست سابق پرسپولیس در دوران بازنشستگی از فوتبال در دبی زندگی می‌کند. سپهر حیدری مدیرت یک شرکت اخذ ویزا در دبی را دارد و در ایران هم سپهر حیدری یک آکادمی فوتبال دارد. سپهر حیدری و آرام جوینده تصمیم گرفتند سومین فرزند خود را هم به دنیا بیاورند.

همسر سپهر حیدری کاری کرد کارستان. این روزها که لباس زن مهدی قایدی حاشیه ساز شده همسر سپهر حیدری هم از قافله جا نماند. آرام جوینده همسر سپهر حیدری از پرحاشیه ترین افراد اینستاگرام یه شما می‌رود. سپهر حیدری و همسرش ساکن دبی هستند و این دو در جشن معروفی حضور پیدا کردند. همسر سپهر حیدری در کنار بهترین سرمبی جهان عکس بادگاری گرفت.

سپهر حیدری

آرام جوینده همسر سپهر حیدری با انتشار این عکس نوشت: مراسم انتخاب بهترینهای فوتبال جهان در کنار روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بهترین مربی سال ٢٠٢١ جهان.

سپهر حیدری زاده ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان است . سپهر حیدری بازیکن فوتبال سابق اهل ایران است. سپهر حیدری سابقه بازی در باشگاه‌های پرسپولیس، ذوب‌آهن و مس کرمان را در کارنامه دارد. سپهر حیدری در فصل ۸۶–۸۷ در حالی که کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن بود به پرسپولیس تهران پیوست و توانست همراه با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران دست یابد.آرام جوینده همسر سپهر حیدری مدافع سابق تیم پرسپولیس است. همسر سپهر حیدری به یکی از شاخ های اینستاگرام به شمار می رود.

به گزارش سینمابرتر، آرام جوینده با استفاده از شهرت سپهر حیدری و عکس و فیلم های جنجالی خود توانست پیجش را بالا برده و درآمد خوبی را داشته باشد. همسر سپهر حیدری قهرمان تکواندوی کشور است و مدرک c مربیگری دارد. چندی پیش عکس از تولد همسر سپهر حیدری با لباس سوپرلاکچری منتشر شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.