کد خبر : 16295 / /
/

وعده جدید دولت رئیسی برای تعیین حقوق کارگران

رئیس‌جمهور: دولت تصمیم دارد با حذف نظام چانه‌زنی در تعیین حقوق کارگران و کارمندان و متناسب‌سازی دریافتی‌ها، نظام پرداخت را عادلانه کند.

وعده جدید دولت رئیسی برای تعیین حقوق کارگران

رئیسی با اشاره به افزایش چشمگیر تجارت با کشورهای همسایه، اظهار داشت: عده‌ای ما را متهم به نگاه تک بعدی به شرق می‌کنند و می‌گویند همانگونه که در گذشته نگاه‌ها متوجه غرب بود، امروز دولت چشم به شرق دوخته است. این سخن صحیحی نیست و دولت به دنبال توسعه روابط با همه کشورها و ایجاد توازن در سیاست خارجی کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رفع فقر مطلق یکی دیگر از دغدغه‌های جدی دولت بوده و هست، گفت: اگر چه شاخص‌های متفاوتی برای تعیین فقر مطلق در جهان وجود دارد، اما ما براساس تعریف عرفی خودمان از فقر مطلق در تلاش هستیم تا آنرا در جامعه اسلامی به طور کامل ریشه کن کنیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: گام بعدی سامان دادن وضعیت خانواده‌هایی است که با خط فقر درگیر هستند. دولت برای بهبود معیشت این بخش از جامعه تصمیم دارد با حذف نظام چانه‌زنی در تعیین حقوق کارگران و کارمندان و متناسب‌سازی دریافتیها، نظام پرداخت را عادلانه کند./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.