کد خبر : 15991 / /
/

سوپرایز قرعه کشی امروز سایپا

گروه خودروسازی سایپا در زمینه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس شورای اسلامی، نخستین پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را از امروز پنجشنبه، ۱۲ اسفند برای مادران دارای ۲ فرزند و بیشتر آغاز کرد.

سوپرایز قرعه کشی امروز سایپا

 به نقل از سایپا، نخستین پیش‌فروش یک‌ساله محصولات این گروه خودروسازی برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از امروز به مدت ۲ روز و به صورت شبانه‌روزی برای پنج محصول آغاز شد.

خودروهای که در این طرح عرضه شده شامل شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس است.

زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در پیش‌فروش یک‌ساله ثبت‌نام کنند.

برپایه این گزارش، اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه بیش از ظرفیت فروش باشد، پس از برگزاری قرعه‌کشی و در صورت منتخب شدن امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه خودرو فراهم خواهد شد و در غیر این‌صورت برای همه مادران مشمول که شرایط آنان به تایید سازمان‌های ذی‌ربط برسند، امکان ثبت نام نهایی و واریز وجه (برای یک خودرو) میسر می‌شود.

در این میان فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا در مدت سه روز اعلام خواهد شد و لازم به ذکر است که متقاضیان تا زمان برگزاری قرعه‌کشی و اعلام منتخبان، هیچ‌ وجهی واریز نخواهند کرد.

پس از قرعه‌کشی، ضرورت دارد منتخبان این طرح در مدت سه روز نسبت به  واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

گفتنی است در پیش‌فروش یکساله، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد است، فراهم شده است./همشهری

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.