کد خبر : 15947 / /
/

پیام مهم وزارت خارجه به ایرانیان مقیم اوکراین

روابط عمومی وزارت امور خارجه از هموطنان ایرانی که کماکان در شهر‌ها و روستا‌های اوکراین حضور دارند خواسته است به سرعت این کشور را از مرز‌های رومانی، مولداوی، مجارستان، اسلواکی و لهستان ترک کنند.

پیام مهم وزارت خارجه به ایرانیان مقیم اوکراین

روابط عمومی وزارت امور خارجه از هموطنان ایرانی که کماکان در شهرها و روستاهای اوکراین حضور دارند خواسته است به سرعت این کشور را از مرزهای رومانی، مولداوی ،مجارستان، اسلواکی و لهستان ترک کنند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه باانتشار اطلاعیه ای و به دنبال اطلاعیه ‌های قبلی وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در کیف اعلام کرد : همان‌گونه که پیش از این نیز با توجه به روند تحولات نظامی در اوکراین، از تمامی ایرانیان مقیم و دانشجویان درخواست شده بود از اوکراین خارج شوند، با این وجود هنوز شمار کمی از هموطنان ایرانی برای خروج از اوکراین اقدام نکرده اند.

روابط عمومی وزارت امور خارجه در ادامه اکیدا از هموطنان ایرانی که کماکان در شهرها و روستاهای اوکراین حضور دارند خواسته است به سرعت این کشور را از مرزهای رومانی، مولداوی ،مجارستان، اسلواکی و لهستان ترک کنند.

همچنین در این اطلاعیه از هموطنان گرامی درخواست شده است، در صورت هرگونه سوال در مسیر ترک اوکراین با شماره تلفن ها و واتس اپ زیر تماس بگیرند:

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کی یف 380630449029+

وزارت امورخارجه 982161153144+

واتساپ وزارت امور خارجه 989351190402 +

ایسنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.