کد خبر : 15847 / /
/

خبر خوش برای بازنشستگان کشوری/عیدی بازنشستگان چه قدر است؟

یک منبع آگاه به اقتصاد آنلاین گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب یا نهایتا تا فردا به حسابشان واریز خواهد شد.

 خبر خوش برای بازنشستگان کشوری/عیدی بازنشستگان چه قدر است؟

از دیروز پرداخت عیدی بازنشسته‌های تامین اجتماعی آغاز شده است؛ اما هنوز  بازنشستگان کشوری عیدی برایشان واریز نشده است؛ یک منبع آگاه در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشستگان کشوری چه زمانی واریز می‌شود، به اقتصاد آنلاین گفت: بازنشستگان کشوری امشب یا فردا منتظر دریافت عیدی خود باشند.

سایر بازنشستگانی که عیدی نگرفتند، چه کنند؟

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران در پاسخ به این سوال گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیرانی که به هر علتی تا پایان هفته جاری عیدی دریافت نکردند، با تلفن ۱۴۲۰ یا با مراجعه به واحد مستمری بگیران شعب نسبت به عدم واریزی عیدی خود اقدام کنند.

عیدی بازنشستگان چه قدر است؟

عیدی بازنشستگان امسال یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان خواهد بود؛ البته این رقم مبلغ ثابت عیدی است؛ بازنشستگان ۴۰۰هزار تومان به عنوان حق همسر دریافت می‌کنند؛ همچنین به ازای هر فرزند خود ۱۵۰هزار تومان دریافت خواهند کرد. یعنی یک بازنشسته با ۳فرزند، حدود دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان عیدی خواهد گرفت./ اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.