کد خبر : 15843 / /
/

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو دیزل +لینک ثبت نام

ایران خودرو دیزل به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) برخی محصولات خود را برای فروش فوق‌العاده با قیمت فوری عرضه کرده است.

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو دیزل +لینک ثبت نام

ایران‌خودرو دیزل، سه محصول باری و کمپرسی ١٩٢۴، باری و کمپرسی ٢۶٢۴ و کشنده فوتون طبق جدول زمان‌بندی با قیمت قطعی به فروش می‌رسد.

طرح فروش خودرو باری و کمپرسی ١٩٢۴ از امروز دوشنبه 9 اسفند آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش خودرو باری و کمپرسی ٢۶٢۴ از ١٠ صبح روز چهارشنبه 11 اسفند و فروش خودرو کشنده فوتون از ١٠ صبح شنبه هفته آینده 14 اسفند فعال خواهد شد و طبق روال تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت؛ به محض تکمیل ظرفیت، شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام کند.

قیمت خودرو‌ها قطعی است و سود مشارکت و سود انصراف از خرید به این طرح فروش تعلق نخواهد گرفت. فروش صرفاً اینترنتی است و طبق اعلام ایران‌خودرو دیزل هرگونه واریز وجه به صورت فیش بانکی، حواله به حساب ایران‌خودرو دیزل یا دریافت چک بانکی مورد قبول نخواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است محدودیت‌های فروش شامل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی مشخص با شرایط سنی حداقل ١٨ سال، فروش برای متقاضیانی که طی یک سال گذشته (از تاریخ ۹ اسفند) هیچ خودرو باری و کمپرسی ١٩٢۴، ٢۶٢۴ و کشنده فوتون خریداری نکرده باشند، خواهد بود.

متقاضیان برای ثبت نام در این دوره از فروش فوق العاده ایران خودرو دیزل می توانند به نشانی https://www.ikd.ir/ مراجعه کنند./اقتصاد آنلاین

ایران خودرو دیزل

ایران خودرو دیزل

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.