کد خبر : 15842 / /
/

خبر مهم برای بازنشستگان/آخرین فرصت ثبت‌ نام بیمه تکمیلی

براساس اعلام روابط عمومی تامین اجتماعی اداره کل غرب تهران بزرگ، مهلت ثبت‌نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان مستمری‌ بگیران سازمان تامین اجتماعی کشور تمدید شد.

خبر مهم برای بازنشستگان/آخرین فرصت ثبت‌ نام بیمه تکمیلی

به اطلاع می‌رساند کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تامین اجتماعی کشور ضمن توافق با بیمه آتیه‌سازان حافظ برای رفاه بازنشستگان و مستمری‌بگیران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی (عدم حضور در کانون یا شعبه) در نظر دارد مهلت ثبت‌نام و انصراف (حذف یا اضافه) بیمه تکمیلی درمان مستمری‌بگیران را تا تاریخ ۲۹‌/۱۲‌/۱۴۰۰ تمدید کند.

بنابراین متقاضیان جهت حذف و اضافه یا انصراف می‌توانند به سایت kanoon_tehran.ir مراجعه و درخواست خود را در قسمت استعلام و دریافت کارت بیمه آتیه‌سازان (در انتهای صفحه) وارد کنند.

شـرکت آتیه‌سـازان حافظ در سال ۱۳۸۰ با هدف ارتقای سطـح سلامت از طریـق گسترش خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی بیمه گزاران تاسیس شد.

این شرکت پس از عقـد قـرارداد بیمـه درمـان تکمیلی بـا بیمه گزاران، بخشی یا تمام هزینه‌های خدمات درمانی و بیمارستانی را بر اسـاس تعـهـدات مندرج در قرارداد و بـیـمه‌نامه، برای هر فرد (بیمه شده) و خانواده وی ارائه می‌دهد. شرکت ها و موسسـات با خرید این بیمه‌نامه، کارکنان یا اعضاء خود و افـراد تحت تکفل آنان را که شامل همسر، فرزنـدان، والدین و کلیه افراد تحت تکفل است، تحت پوشش خدمات درمانی تکمیلی و مازاد بر بیمه‌های پایه قرار می‌دهند./ اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.