کد خبر : 15599 / /
/

تصادف عجیب پراید/ پراید نابود شد، گاری آخ هم نگفت! +فیلم

ویدئویی از تصادف یک پراید با گاری میوه فروشی در شیراز و خسارتی که به خودرو وارد شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده. نکته اینجاست که پراید آسیب زیادی دیده اما گاری ظاهرا سالم است.

تصادف عجیب پراید/ پراید نابود شد، گاری آخ هم نگفت! +فیلم

در روزهای اخیر، ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که لحظاتی را پس از تصادف یک پراید با یک گاری دستی در شهر شیراز نشان می‌دهد.

از آنچه در ویدئو دیده می‌شود مشخص است که جلوبندی و سقف پراید در برخورد با گاری آسیب جدی دیده اما گاری دستی سالم به نظر می‌رسد. این گاری پس از تصادف درون جوی آب افتاده است.

قیمت در بازار

سایپا مدتی است که پراید سواری را تولید نمی‌کند اما برخی از مدل‌های وانت‌بار آن همچنان در خط تولید قرار دارند.

اکنون این خودرو در بازار با قیمت‌های متفاوتی که برای مثال می‌تواند بین ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان متغیر باشد، معامله می‌شود.

سایپا همچنان پراید ۱۵۱ SE را تولید می‌کند. قیمت کارخانه‌ای این خودرو، ۱۴۹ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان و نرخ این خودرو در بازار، حدود ۱۵۹ میلیون تومان است. این به معنای اختلاف قیمت حدود ۱۰ میلیون تومانی میان کارخانه و بازار است.

در این میان، خودروسازان با وجود زیان و بدهی انباشته هنگفت و کیفیت پایین محصولات، هر هفته طرح‌های فروش خود را اجرا می‌کنند./ تجارت نیوز

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.