کد خبر : 15573 / /
/

کتک خوردن وحشتناک امین زندگانی از همسر بازیگرش!

امین زندگانی از امتحان کردن شوکری که برای ایفای نقش پلیس به صورت امانتی در دست داشت، بر روی همسرش، الیکا عبدالرزاقی و واکنش او گفت.

 کتک خوردن وحشتناک امین زندگانی از همسر بازیگرش!

امین زندگانی در برنامه «شب آهنگی» با اجرای حامد آهنگی از ماجرای کتک خوردنش از همسرش، الیکا عبدالرزاقی گفت.

او در جواب این سوال که تا به حال از همسرت کتک خورده‌ای، گفت بله و ادامه داد: «من شوخی کردم اما او جدی زد. نقش پلیس را بازی می‌کردم و یکی از این چیزهایی که برق دارد، دستم امانت بود و خیلی دلم می‌خواست روی یک نفر امتحانش کنم.»

زندگانی در جواب آهنگی که پرسید خانمت را برای این کار انتخاب کردی، گفت: «می‌خواستم او هم تجربه کند. هی اصرار می‌کردم که جان من بگذار یک دانه بزنم، می‌گفت چرا؟! اصلا به خودت بزن! می‌گفتم کیف نمی‌دهد. همان‌طور که داشتم می‌گفتم تجربه‌اش خوب است و جان من و فقط یک دانه و او می‌گفت نه، زدم! زدم و آن صحنه بروسلی را دیده‌اید که روی هوا بلند می‌شود، او هم زد و من به پنجره آشپزخانه چسبیدم. بعد من یک زمان طولانی به جای تردمیل، دور خانه می‌دویم که لاغر شوم چون الیکا دنبالم بود.»

خبرآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.