کد خبر : 15507 / /
/

اعمال محدودیت های جدید کرونایی/تغییر نحوه رنگ بندی شهرها

وزیر کشور گفت: در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی بر اساس وضعیت قرمز در رنگ‌بندی‌های سابق عمل نمی‌شود و محدودیت‌ها بر اساس اقتصائات و متناسب با شرایط جدید تعیین می‌شود.

اعمال محدودیت های جدید کرونایی/تغییر نحوه رنگ بندی شهرها

احمد وحیدی روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در قرارگاه مورد بحث قرار گرفت، سفرهای آخر سال بود که این سفرها چند بخش دارد و در نشست امروز، شرایط مسافرین و کسانی که در حوزه حمل و نقل و اماکن اقامتی فعالیت دارند، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: نظر دوستان در قرارگاه این بود افرادی که فاصله زیادی از تزریق دُز دوم آنها گذشته است، حتماً باید واکسن دُز سوم را دریافت کرده باشند تا مجوز سفر به آنها داده شود.

وزیر کشور در ادامه با اشاره‌ به تغییر رنگ‌بندی‌های کرونایی گفت: در دوره قبل رنگ‌بندی‌ها قرمز، نارنجی، زرد و آبی بود و شرایط کنونی رنگ‌بندی‌ها با رنگ‌بندی‌های گذشته متفاوت شده و دیگر همه محدودیت‌هایی را که در رنگ‌بندی‌های قرمز اعمال می‌کردیم، اجرا نمی‌کنیم و رنگ‌بندی‌ها و محدودیت‌های جدید بر اساس اقتصائات و متناسب با شرایط تعیین می‌شود.

ایرنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.