کد خبر : 15306 / /
/

شوک اول هفته ای قیمت خودروی محبوب جوانان

بازار خودرو امروز احتمالا تحت تاثیر اخبار حمله قریب‌الوقوع روسیه به اوکراین و طولانی شدن مذاکرات وین قرار گرفت و دست فرمان عوض کرد. امروز بیشتر خودروهای پرفروش افزایش قیمت را تجربه کردند و در این میان پژو ۲۰۶ تیپ دو ۴ میلیون تومان افزایش قیمت مجدد را به ثبت رساند و به این ترتیب از آخر هفته گذشته تاکنون ۶ میلیون تومان گران شده است.

شوک اول هفته ای قیمت خودروی محبوب جوانان

 گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که بهای پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز با افزایش ۴ میلیون تومانی قیمت به ۲۷۱ میلیون تومان رسید.  این در حالی است که این خودرو روز پنجشنبه هفته گذشته هم ۲ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده بود. پژو ۲۰۶ تیپ پنج اما امروز ۴ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به نرخ ۳۲۳ میلیون تومان رسید.

 

 پژو پارس معمولی اما روی نرخ ۲۸۰ میلیون تومان به ثبات رسیده و در روزهای گذشته از این قیمت کوتاه نیامده است.

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به بهای ۲۷۱ میلیون تومان رسید.

 

خودروی دنا معمولی هم با ۵ میلیون تومان افزایش با قیمت ۳۷۱ میلیون معامله می شود.

 
 

پراید ۱۱۱ امروز دوباره افزایش قیمت را تجربه کرد و با نرخ ۱۸۸ میلیون تومان خرید و فروش می شود و پراید ۱۳۱ امروز بدون تغییر قیمت همچنان با بهای ۱۷۲ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۵۱ هم امروز تغییرات قیمت نداشت و با نرخ ۱۶۵ میلیون تومان فروخته می شود.

تیبا معمولی اما با یک میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ ۱۸۰ میلیون تومان عرضه می شود و تیبا دو نیز به همین ترتیب و با نرخ ۱۸۵ میلیون تومان در حال معامله است.

ساینا دنده‌ای امروز با ۲ میلیون تومان افزایش قیمت به نرخ ۱۹۸ میلیون تومان فروخته می شود و کوئیک دنده‌ای با یک میلیون تومان افزایش قیمت با بهای ۱۹۴ میلیون تومان عرضه شده است.

بهای کوئیک آر هم امروز بدون تغییر قیمت همچنان ۲۰۰ میلیون تومان است.

اقتصادآنلاین

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.