کد خبر : 15198 / /
/

خبر مهم برای سهام داران/بورس در هفته آینده چه می شود؟

بورس امروز با افت ۸۴۵ واحدی شاخص کل مواجه شد و در نهایت به محدوده یک میلیون و ۲۸۲ واحد رسید. به گفته کارشناسان بورس هفته آینده نیز نوسانی باقی می‌ماند.

خبر مهم برای سهام داران/بورس در هفته آینده چه می شود؟

بورس امروز افت ناچیزی را تجربه کرد و شاخص در کانال ۱٫۲ میلیونی باقی ماند. کارشناسان می‌گویند تا زمانی که ابهامات بازار برطرف نشود نمی‌توان انتظار رشد شاخص و معاملات را داشت.

طبق پیش‌بینی کارشناسان به نظر می‌رسد با توجه به گزارشات ضد و نقیض از فضای مذاکرات و مشخص نشدن وضعیت بودجه، بورس تا هفته آینده نیز نوسانی دنبال شود.

امروز شاخص کل هم‌وزن ۰٫۰۷ درصد افت داشت و به محدوده ۳۲۵ هزار و ۲۸۳ واحد رسید. معامله‌گران در بازار سرمایه ۲۹۶ هزار و ۵۹۳ معامله به ارزش ۲۴ هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان انجام دادند.

از سوی دیگر شاخص فرابورس رد محدوده ۱۷ هزار و ۵۲۸ واحدی ماند. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز به ۷۱۵ هزار و ۷۱۹ معامله رسید. در نهایت ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۴۴۰میلیارد تومان شد.

ابهام بورس تمام شد؟

جواد فلاحیان، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: بورس روزهای بی‌رمقی را پشت سر می‌گذارد و احتمالا معاملات روز شنبه همانند هفته جاری دنبال شود.

وی توضیح می‌دهد: با توجه به ابهامات بودجه و برجام سرمایه‌گذاری در بازار با بلاتکلیفی دنبال می‌شود.

فلاحیان ادامه می‌دهد: تا زمانی که جزییات بودجه در مجلس بررسی و تصویب نشود و برجام تعیین و تکلیف نشود. همچنان شاهد ابهام در بازار سرمایه خواهیم بود.

این کارشناس بازارهای مالی تاکید می‌کند: با توجه به بسته شدن کف بسیاری از سهم‌ها و شاخص انتظار ریزش چندانی از بورس نداریم.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.