کد خبر : 15159 / /
/

مهدی طارمی ماتادور جدید +عکس

نشریه معتبر کوریره دلااسپورت در گزارشی به تمجید از توانایی های مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو پرداخته است.

مهدی طارمی ماتادور جدید  +عکس

رقابت های اروپایی از این هفته دوباره آغاز می شود و پورتو که در نهایت مجبور به وداع با لیگ قهرمانان در گروه دشوار خود شد، حالا در لیگ اروپا به مصاف لاتزیوی تحت هدایت مائوریسیو ساری برود.

پورتو نمایش درخشانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل تیم های بزرگی چون لیورپول، میلان و اتلتیکومادرید داشت، اما در نهایت بدشانسی اجازه صعود آنها به دور حذفی را نداد. حالا نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد مهدی طارمی خطر شماره یک خط حمله پورتو بوده و بازیکنان لاتزیو باید مراق این مهاجم گلزن باشند.

در این گزارش آمده است؛ خطر شماره یک تیم پورتو را باید مهدی طارمی، مهاجم ۲۹ ساله و ایرانی این تیم دانست که در این فصل به طور مداوم گلزنی می کند، پس لاتزیو باید مراقب این بازیکن باشد. مهدی طارمی امسال ثابت کرده که می تواند در استانداردهای بالا را درخشان ظاهر شود.

او بازیکنی با فیزیک مناسب، سریع و گلزن محسوب می شود که در لیگ پرتغال در ۲۱ بازی موفق به زدن ۱۲ گل و ارسال هشت پاس گل. او در مجموع با احتساب دیدارهای پورتو لیگ قهرمانان و جام حذفی پرتغال، در این فصل در ۳۱ مسابقه آمار ۱۴ گل و ۱۰ پاس را به ثبت رسانده است.

هواداران پورتو و مطبوعات پرتغالی در آستانه دیدار مقابل لاتزیو مهدی طارمی را مورد تمجید قرار می دهند. این بازیکن در بازی مقابل اسپورتینگ لیسبون در آخرین هفته لیگ پرتغال، پنجمین گل خود را در شش بازی اخیر به ثمر رساند.

مهدی طارمی فقط بازی مقابل ماریتیمو آنهم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران غایب بوده و نتوانست برای پورتو به میدان برود. البته در همان مقطع مهدی طارمی تیم ملی کشورش را به جام جهانی ۲۰۲۲ رساند. گل او مقابل عراق در تهران در برگزاری جشن صعود به جام جهانی تعیین کننده بود.

سرجیو کونسیکائو، سرمربی پورتو روی این ستاره گلزن حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است با گلزنی مهدی طارمی در همان دیدار رفت شانس صعود خود را افزایش دهد. پس مدافعان بیانکوچلستی باید به شدت مراق شم گلزنی این مهاجم ایرانی باشند./ خبرآنلاین

مهدی طارمی

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.