کد خبر : 14887 / /
/

مدارس کدام استان ها حضوری است!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های این استان از هفته آینده با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری اداره می‌شود.

مدارس کدام استان ها حضوری است!

علی اکبر عزیزی روز پنجشنبه در جلسه ستاد کرونای استان افزود: اگر در مدرسه‌ای وضعیت بیماری در معلمان و دانش‌آموزان وجود داشته باشد آن مدرسه به صورت هوشمند تعطیل شده و آموزش‌های آن غیرحضوری می‌شود. 

وی ادامه داد: نماز جمعه از ۲۲ بهمن‌ماه جاری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حداقل زمان و تنها با ۳۰ درصد ظرفیت اقامه می‌شود و بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم اعتکاف فقط در شهرهای آبی، زرد و نارنجی به شرط دریافت دز سوم کرونا و رعایت نکات و مقررات برگزار می‌شود و از این مراسم در شهرهای قرمز خبری نخواهد بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: رستوران ها، تالارها و سالن‌های پذیرایی با سقف ۳۰ درصد ظرفیت مکانی و پذیرش افرادی که حداقل دو نوبت واکسن دریافت کرده‌اند مجاز به فعالیت است و در شهرستان‌ هایی که سیر بیماری در آن‌ها وضعیت نزولی داشته باشد محدودیت‌ها با مصوبه استانی به صورت پلکانی کاهش می‌یابد.

عزیزی با اشاره به تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی توسط سپاه الغدیر و بسیج یزد افزود: طرح آموزش کمپین‌ها برای تقویت آموزش مردم در دستور کار قرار گرفته و کارگروه اطلاع رسانی این وظیفه را برعهده دارد.

 ایرنا

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.