کد خبر : 14837 / /
/

شوک جدید خودروهای چینی به بازار ایران/فیدلیتی ۲۰ میلیون گران شد

لیفان ایکس ۷۰ در ابتدای هفته ۶۸۰ میلیون تومان بوده است که اکنون به بهای ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

شوک جدید خودروهای چینی به بازار ایران/فیدلیتی ۲۰ میلیون گران شد

 فیدلیتی ۲۰ میلیون تومان گران شد

فیدلیتی در نسخه پنج نفر طی یک هفته گذشته ۲۰ میلیون تومان افزایش بها را در بازار تجربه کرده است. این محصول ۱۳ بهمن ماه سال جاری در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و ۴۵ میلیون تومان معامله می شد، امروز قیمت این خودرو به بیشتر از یک میلیارد و ۶۵ میلیون تومان رسیده است.

 برلیانس در مسیر افزایش قیمت

 برلیانس سدان اچ ۳۳۰ طی یک هفته گذشته ۵ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. برلیانس سدان اچ ۳۳۰ در تاریخ ۱۳ بهمن ماه سال جاری با قیمت ۴۲۹ میلیون تومان در بازار آزاد معامله می شد، اما اکنون این خودرو به بها ۳۳۴ میلیون تومان رسیده است.  

 جک اس ۵ مجدد گران شد

جک اس ۵ نیوفیس در هفته جاری پنج میلیون تومان افزایش قیمت یافته است. این خودرو ابتدا هفته قیمت ۹۱۰ میلیون تومانی داشت و اکنون به ۹۱۵ میلیون تومان رسیده است

 لیفان ۱۰ میلیون تومان گران شد

 لیفان ایکس ۷۰ در ابتدای هفته ۶۸۰ میلیون تومان بوده است که اکنون به بهای ۶۹۰ میلیون تومان رسیده است.

چه زمانی خودرو بخریم؟

مشتریان اغلب با بررسی قیمت خودروها در بازار انتظار کاهش بها را در پیش دارند، اگر تحریم های ظالمانه علیه کشور برداشته شود، قیمت خودروهای چینی به دلیل بهبود روابط مالی و تجاری کاهش جزئی خواهد داشت، اما اگر مشتریان در بازار انتظار کاهش قیمت جهش را دارند، این تصور احتمالا به حقیقت نخواهد پیوست.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.