کد خبر : 14811 / /
/

رهن و اجاره آپارتمان در تهران | اجاره آپارتمان ۷۰ متری در میدان انقلاب چند؟

یکی از قدیمی ترین مناطق ۲۲ گانه پایتخت، منطقه ۶ به شمار می‌آید که از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز تهران قرار گرفته و اجاره بها در آن نسبتا گزاف است.

رهن و اجاره آپارتمان در تهران | اجاره آپارتمان ۷۰ متری در میدان انقلاب چند؟

اقتصاد آنلاین، دسترسی این منطقه از ۳ جهت شمال، شرق و غرب با ۳ بزرگراه همت، مدرس و چمران و از سمت جنوب نیز به (بزرگترین محور شرقی- غربی) خیابان انقلاب منتهی می شود و بزرگترین محور شمال- جنوب تهران یعنی خیابان ولیعصر از مرکز این منطقه عبور می کند.

اجاره آپارتمان در مناطق مختلف این منطقه متفاوت است. اجاره بها در این مناطق نسبتا سنگین است و اگر بودجه کمی برای ودیعه دارید باید اجاره بهایی بالاتر از ۴ تا ۵ میلیون تومان در ماه بپردازید.

به عنوان مثال برای اجاره یک واحد آپارتمان ۷۰ متری در میدان ولیعصر به ۱۰۰ میلون تومان ودیعه و اجاره بهای ماهانه ۷ میلیون تومان نیاز دارید.

یک واحد آپارتمان در محله جهاد ۵۵۰ میلیون تومان ودیعه و اجاره بهای یک میلیون تومان نیاز دارد و اجاره یک واحد آپارتمان ۷۰ متری ۲۴ سال ساخت در کارگر شمالی با ۲۵۰ میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون تومان اجاره بها در دسترس مشتریان است.

در جدول زیر نرخ اجاره در منطقه ۶ تهران با استناد به آخرین فایل رهن و اجاره مشاوران املاک آمده است:

 

هزینه‌های گزاف رهن و اجاره در قلب تهران | هزینه اجاره یک آپارتمان ۷۰ متری در میدان انقلاب چقدر تمام می‌شود؟

 

کد خبر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.