کد خبر : 14642 / /
/

بستری ۳ هزار کرونایی فقط در تهران!

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران آخرین آمار مرتبط با شیوع کرونا و واکسیناسیون را در استان تهران اعلام کرد.

بستری ۳ هزار کرونایی فقط در تهران!

دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران درباره وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۹۵۰ بیمار کرونایی در تهران بستری هستند که از این تعداد ۷۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

به گفته زالی، در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان تهران بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۸۰ نفر در ICU بستری شده‌اند. تعداد بیماران ترخیص‌شده بسیار کمتر از موارد بستری است و در شبانه‌روز گذشته ۲۷۰ بیمار از بخش‌های بیمارستانی مرخص شده‌اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به آمادگی کامل ۱۰۸ بیمارستان استان تهران برای پذیرش بیماران کرونایی گفت: تا هفته آینده تعداد زیادی تخت آی‌سی‌یوی کودکان را به بیمارستان‌ها اضافه خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت واکسیناسیون کرونا در پایتخت بیان داشت: در تهران بالغ بر ۲۳ میلیون دوز واکسن کرونا تزریق شده است؛ حدود ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دوز اول، ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر دوز دوم و ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند.

/ تسنیم

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.