کد خبر : 14631 / /
/

گرگ مشهور جشنواره فیلم فجر امسال کشته شد!

گرگ دست‌آموزی که در فیلم سینمایی «برف آخر» ساخته امیرحسین عسگری این روز‌ها تصویرش روی پرده سینما‌ها به عنوان یکی از آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر نمایان می‌شود، صبح امروز یکشنبه پس از این که دیوار محل نگهداری‌اش در کیاسر به دلیل بارش برف تخریب شد، فرار کرد و توسط یکی از اهالی کشته شد.

گرگ مشهور جشنواره فیلم فجر امسال کشته شد!

 گرگ دست‌آموزی که در فیلم سینمایی «برف آخر» ساخته امیرحسین عسگری این روزها تصویرش روی پرده سینماها به عنوان یکی از آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر نمایان می‌شود، صبح امروز یکشنبه پس از این که دیوار محل نگهداری‌اش در کیاسر به دلیل بارش برف تخریب شد ، فرار کرد و توسط یکی از اهالی کشته شد.

بارش برف در ارتفاعات مازندران از جمله شهر کیاسر طی شب گذشته سبب تخریب دیوار محل نگهداری یک قلاده گرگ دست‌آموز شد و گرگ ماده سه ساله هم با توجه به این که در محل نگهداری‌اش آزاد بود، با فراهم شدن فرصت فرار در هوای برفی از محل نگهداری خارج شد و دقایقی بعد هدف شلیک گلوله یکی از اهالی قرار گرفت.

این گرگ بیش از دو سال است که توسط یکی از اهالی کیاسر نگهداری می‌شد و با توجه به این که زمستان سال قبل در فیلم سینمایی «برف آخر» بازی کرده بود تنها گرگ سینمایی ایران نیز محسوب می‌شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.