کد خبر : 14583 / /
/

تصاویر وحشتناک از جنازه عروس 17 ساله اهوازی!

جسد بدون سر دختر 17 ساله ای که قربانی قتل ناموسی شده بود در خیابان ناصرخسرو اهواز داخل یک پتو قهوه ای کشف شد.

تصاویر وحشتناک از جنازه عروس 17 ساله اهوازی!

قتل ناموسی در اهواز رخ داد. در قتل ناموسی در اهواز یک دختر 17 ساله قربانی شد. رسیدگی به پرونده قتل ناموسی در اهواز در دستور کار تیم پلیس قرار گرفت. عاملان قتل ناموسی در اهواز  دستگیر شدند. قتل ناموسی در اهواز باعث وحشت مردم شد. قتل ناموسی در اهواز بخاطر فرار یک دختر 17 ساله به ترکیه رخ داد.

شنبه 16 بهمن ماه، رسیدگی قضایی به پرونده قتل ناموسی دختر 17 ساله پس از دستگیری عاملان جنایت توسط علی حسن لو بازپرس ویژه قتل در اهواز آغاز شد.

تحقیقات اولیه مشخص کرد، سر دختر 17 ساله بخاطر فرار به ترکیه توسط همسر و برادر شوهرش که پسرعموهای او بودند، برید شده است. این درحالی بود که سر بریده شده دختر 17 ساله توسط همسرش جلوی چشمان مردم در خیابان کسایی گردانده شد اما جسد مقتول به مکان نامعلومی رها شده بود.

بدین ترتیب تجسس ها برای کشف جسد بدون سر دختر جوان توسط کارآگاهان پلیس آگاهی آغاز شد.

تحقیقات  جنایی ادامه داشت تا اینکه پتوی خونین قهوه ای رنگی در خیابان ناصر خسرو توجه کارآگاهان پلیس آگاهی را جلب کرد و جسد بدون سر دختر 17 ساله کشف شد.

بنابراین گزارش، با دستور علی حسن لو بازپرس ویژه قتل شهر اهواز جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در خصوص این حادثه ادامه دارد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.