کد خبر : 14507 / /
/

خبر مهم برای بورس بازان/ وضعیت بورس در هفته آینده چه می شود؟

بورس صعود خود را از چهارشنبه هفته گذشته و پس از صحبت‌های رئیس‌جمهور و پنج مصوبه وزیر اقتصاد آغاز کرد. به واسطه این رشد شاخص وارد کانال ۱٫۳ میلیونی شد. بازار سرمایه هفته آینده چه وضعیتی به خود می‌گیرد؟

خبر مهم برای بورس بازان/ وضعیت بورس در هفته آینده چه می شود؟
بورس از هفته گذشته روند رو به رشد است. این رشد پس از صحبت‌های رئیس‌جمهور و پنج مصوبه وزیر اقتصاد آغاز شد و به صورت نوسانی تا روز گذشته ادامه داشت.

براساس داده‌های سازمان بورس و اورق بهادار، شاخص کل بورس با رشد ۵.۴۳ درصدی از محدوده یک میلیون و ۲۷۶ واحد به یک میلیون و ۳۰۱ واحد رسید.

بورس از روز شنبه روند نوسانی مثبت را پشت سر گذاشت، یعنی یک روز شاخص مثبت و روز دیگر متعادل بود. اما روز چهارشنبه شاخص تا محدوده یک میلیون و ۲۷۱ واحد نزول کرد، در نهایت در محدوده یک میلیون و ۳۰۱ واحد ایستاد.

معاملات بورس به شنبه بستگی دارد

پیام الیاس کردی، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز درباره پیش‌بینی هفته آینده می‌گوید: همه چیز به معاملات روز شنبه بستگی دارد اما به طور کلی بازار متعادل است.

وی توضیح می‌دهد: در هفته جاری حمایت‌هایی روی تابلوی انجام شد و این حمایت را می‌توان در سهام فلزی و معدنی دید.

این کارشناس بازارهای مالی می‌گوید: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته ارزش معاملات به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرد. اما روز چهارشنبه بازار کمی منفی بود و از ارزش معاملات کاسته شد.

الیاس‌کردی تاکید می‌کند: بازار سرمایه در انتظار توافقات است. انتظار می‌رود هفته آینده اخبار مثبتی از مذاکرات برسد.

وی ادامه می‌دهد: انجام توافق می‌تواند روی نرخ دلار نیز تاثیرگذار باشد.

این کارشناس بازارهای مالی در نهایت می‌گوید: نباید انتظار سبزپوشی یکپارچه از بازار را داشت. احتمال دارد شاخص مثبت اما برخی سهام منفی باشند یا برعکس.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.