کد خبر : 14368 / /
/

توقیف آمبولانس خصوصی با کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ری از توقیف آمبولانس خصوصی حامل ظروف آشپزخانه قاچاق در کهریزک به ارزش 2میلیارد و500 میلیون ریال خبر داد.

توقیف آمبولانس خصوصی با کالای قاچاق

 آمبولانس خصوصی توقیف شد. آمبولانس خصوصی در تهران توقیف شد. علت توقیف شدن آمبولانس خصوصی که جابجایی کالای قاچاق می کرد. کالای قاچاق داخل آمبولانس خصوصی شامل ظروف آشپزخانه است. ارزش کالای قاچاق داخل آمبولانس خصوصی حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ارزش دارد

"سرهنگ دوستعلی جلیلیان" تشریح این خبر بیان داشت: تیم عملیاتی کلانتری 170کهریزک با رصد های اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق به شناسایی شخصی شدند ،که در پوشش آمبولانس خصوصی اقدام به جاباجایی کالای قاچاق می کرد.

به گزارش رکنا، وی با اشاره به اینکه محل تردد خودرو شناسایی و تحت پوشش ماموران انتظامی قرار گرفت افزود: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک طی یک عملیات ضربتی خودروی آمبولانس را متوقف راننده را دستگیر و در بازدید از داخل خودرو مقادیر قابل توجهی ظروف آشپزخانه قاچاق کشف کردند.

توقیف آمبولانس خصوصی با کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان با اعلام اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود 2 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد گفت: کالای قاچاق کشف شده با دستور قضائی توقیف متهم نیز پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.