کد خبر : 14314 / /
/

سایپا بدقول شد!/ تحویل خودروهای پیش فروشی دیرتر و گران تر!

مشتریان سایپا از وضعیت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نام شده و افزایش قیمت آن‌ها در هنگام تحویل خبر می‌دهند.

سایپا بدقول شد!/ تحویل خودروهای پیش فروشی دیرتر و گران تر!

به گزارش ایسکا، شرکت سایپا در حالی اقدام به رونمایی از طرح‌های جدید پیش فروش خود کرده است که مشتریان طرح‌های قبلی علی‌رغم تاکید بر تحویل فوری یا تحویل در مدت مشخص، هنوز موفق به دریافت خودروهای ثبت نامی خود نشده‌اند و این شرایط می‌تواند موجبات سردرگمی هرچه بیشتر مشتریان را به دنبال داشته باشد.

ضمن این‌که مسئله مهم دیگر در مورد تحویل خودروها توسط شرکت سایپا، افزایش‌های قیمت‌های متعدد و واریز وجه در مقاطع مختلف توسط مشتریان برای دریافت این خودروها است.

مطابق مصوبه شورای رقابت در آبان ماه سال جاری، آن بخش از قیمت خودرو که پیش پرداخت شده است، مشمول تورم نخواهد بود، این در حالی است که در تحویل خودروی سایپا نه تنها شورای رقابت از قیمت‌گذاری‌ها کنار گذاشته شده است، بلکه تمام قیمت خودرو مشمول تورم می‌شود.

مطابق اظهارات مشتریان سایپا، علی‌رغم ارسال با تاخیر دعوت نامه‌های تحویل خودرو، افزایش قیمت‌های ناشی از تورم بر روی قیمت نهایی خودرو اعمال شده است. به عنوان مثال خودروی ثبت نامی ساینا با پیش پرداخت 46 میلیون تومان، در هنگام تحویل نیاز به پرداختی 74 میلیون تومان به جای 50 میلیون تومان داشته است.

این در حالی است که به علت شرایط سخت اقتصادی، خانوارهای ایرانی بیشتر به سراغ خرید خودروهای داخلی می‌روند و در نهایت با این افزایش قیمت‌ها، شرایط آن‌ها چندان تفاوتی نمی‌کند و توان خرید آن‌ها کمتر نیز می‌شود./ کاماپرس

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.