کد خبر : 14094 / /
/

پسر ۲۱ ساله در ملایر پدرش را با چوب کشت

پسر ۲۱ ساله در ملایر پدرش را به قتل رساند.

پسر ۲۱ ساله در ملایر پدرش را با چوب کشت

فرمانده انتظامی ملایر از قتل پدر توسط پسرش در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: این قتل روز گذشته /چهارشنبه/ پس از وقوع درگیری خانوادگی رخ داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ «احمد ساکی» در تشریح این خبر افزود: روز گذشته /چهارشنبه/ گزارشی از وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام‌آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

پسر ۲۱ ساله در ملایر پدرش را به قتل رساند

وی بیان کرد: در همین رابطه ماموران پلیس آگاهی در صحنه درگیری حاضر شده و پس از بررسی دقیق متوجه شدند که پسر ۲۱ ساله خانواده در حین درگیری به وسیله یک قطعه چوب، ضربه‌ای بر سر پدر وارد کرده و بر اثر آن ضربه پدر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

قتل پدر با چوب در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: بر اساس اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که پدر در همین روز به سبب شدت و عوارض ناشی از ضربه وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ ساکی اظهار داشت: بلافاصله با تلاش ماموران پلیس آگاهی، متهم تحت تعقیب در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و در بازجویی صورت گرفته به قتل پدر خود اعتراف کرد.

وی یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی ملایر اعتیاد در اختلافات خانوادگی را از دلایل مهم بروز این رویدادهای تلخ و جبران‌ناپذیر دانست و افزود: وقوع این طیف جرائم خشن در حقیقت ره‌آورد شوم خانواده‌های دارای تنش و آسیب‌دیده است./رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.