کد خبر : 13959 / /
/

خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی گفت: امیدواریم با تصویب نهایی۹۰ هزار میلیارد تومان بابت بدهی دولت به تأمین اجتماعی در مجلس، یکی از مشکلات بازنشستگان برطرف شود.

خبر مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

علی اصغر بیات با اشاره به تصویب واگذاری ۹۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی در کمیسیون تلفیق بودجه، گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب نهایی این مصوبه در صحن علنی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی را مرتفع کنند.

وی اظهار داشت: پرداخت بدهی‌های انباشته شده دولت به سازمان تأمین اجتماعی نقش مهم و جهتی در تعادل و پایداری این سازمان دارد و ضامن ایفای تعهدات و خدمات مستمر و قابل قبول به بیش از نیمی از جمعیت کشور است.

وی ادامه داد: تداوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران منوط به پرداخت این بدهی و چشم امید جامعه بازنشستگان به نمایندگان مجلس است تا زمینه‌های قانونی آن را فراهم کنند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سراسر کشور افزود: پیگیری و نظارت نمایندگان مجلس بر اجرای صحیح مصوبات و جلوگیری از انحراف اقدامات بعدی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

بیات در پایان گفت: متأسفانه مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی اغلب از حداقل‌بگیران هستند که در کف سطوح معیشتی جامعه قرار دارند بنابراین مسئولان کشور باید نگاه ویژه‌ای به شرایط آنها داشته باشند علی‌الخصوص آنکه در بودجه سال ۱۴۰۱ چنانچه اقدامات حمایتی برای این گروه پیش‌بینی نشود، دچار مشکلات و مسائل متعددی خواهند شد./مهر

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.