کد خبر : 13808 / /
/

هدایای اپراتورها برای روز زن/چطور اینترنت رایگان روز مادر را دریافت کنیم؟

امسال هم اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت روز مادر بسته های ویژه ای را برای کاربران خود آماده کرده اند. در این خبر همراه ما باشید تا با هدایای اپراتورها آشنا شوید.

هدایای اپراتورها برای روز زن/چطور اینترنت رایگان روز مادر را دریافت کنیم؟

نگاهی به هدیه و تخفیفات اپراتورها به مناسبت روز مادر و روز پدر داشتیم که بر اساس مشاهدات ما فقط ایرانسل هدیه رایگان داشت. به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س)، روز مادرش، سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیه دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند. فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است. فراموش نکنید که مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر ) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.