کد خبر : 13654 / /
/

موبایل‌های ارزان سامسونگ در بازار ایران کدامند؟

گوشی‌های ارزان سامسونگ در رتبه میان‌رده محصولات این شرکت سازنده تلفن همراه قرار می‌گیرند، چرا که علاوه‌بر قیمت مناسب برای قشر کم درآمد جامعه، از امکانات نسبتا خوبی هم برخوردارند.

موبایل‌های ارزان سامسونگ در بازار ایران کدامند؟

گوشی‌های ارزان سامسونگ یا موبایل‌های میان‌رده، این شرکت برای افرادی طراحی شده است که علاقه ندارند برای خرید گوشی موبایل مبلغ زیادی را پرداخت کنند و می‌خواهند با هزینه معقولی، امکانات خوبی هم دریافت کنند، برطرف کند.

موبایل‌های میان‌رده سامسونگ از لحاظ قیمت در رنج‌ سه تا هفت میلیون تومان قرار دارند. این قیمت‌ها در ایران نسبتا با کم قیمت به حساب می‌آیند. به عنوان مثال قیمت یکی گوشی Galaxy A12 Nacho با حافظه ۶۴ گیگابایت معادل حقوق یک ماه، یک کارگر ساده است.

قیمت تعدادی از گوشی‌های ارزان سامسونگ در بازار ایران:

ویژگی‌ گوشی‌های میان‌رده سامسونگ

گوشی‌های سری A سامسونگ از لحاظ کیفیت در میان رده‎‌های قدرتمند این شرکت قرار می‌گیرد. این سری اولین بار در سال ۲۰۱۴ راهی بازار شد و در چند سال گذشته محبوبیت بسیاری میان کاربران پیدا کرده است.

گوشی‌های میان‌رده گلکسی A در بخش دوربین عملکرد خوبی دارند و نظر بسیاری از مردم را به خود جلب می‌کنند.

از طرف دیگر این گوشی‌ها صفحه‌نمایش باکیفیتی هم دارند که از وضوح تصویر مناسبی برخوردارند و با عمق رنگ‌ بیشتری نشان می‌دهند.

عملکرد باتری هم در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ قابل‌قبول است. رابط کاربری نرم و روان و با امکانات خوب و رقابتی هم از دیگر دلایل محبوبیت سری A به‌ حساب می‌آید.

این گوشی‌ها از لحاظ قیمت و امکانات در جایگاهی پایینتر از سری S و نسل جدید گوشی‌های تاشوی سامسونگ قرار گرفته‌اند. سری A مناسب برای کسانی است که نمی‌خواهند مبلغ بالای ۱۰ میلیون تومان بپردازد.

نقاط ضعف سری A سامسونگ چیست؟

در اغلب موارد موبایل‌های سری A سامسونگ رضایت کاربران خود را کسب کرده است، اما به بعضی مدل‌های این سری از محصولات سامسونگ نقدهایی هم شده است.

یکی از ضعف‌های سری A این است که از لحاظ سخت‌افزاری کمی ضعیف‌ هستند و برخی آن را مناسب بازی‌های آنلاین نمی‌دانند.

همچنین باتری ضعیف در برخی مدل‌ها همچمون A51 از اصلی ترین دلیلی است که می تواند کاربران را از خرید یکی از گوشی‌های سامسونگ سری A منصرف کند.

هدف سامسونگ از ساخت گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه سری A، رقابت با برندهایی نظیر هواوی و شیائومی در زمینه تولید محصولات مقرون به صرفه است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.