کد خبر : 13618 / /
/

گرفتاری یک دانش آموز قزوینی در برف و کولاک

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر جان یک دانش آموز را که در برف و کولاک منطقه الموت شهرستان قزوین مفقود شده بود را نجات دادند.

گرفتاری یک دانش آموز قزوینی در برف و کولاک

حکمت الله هاشمی  در خصوص این اتفاق توضیح داد و گفت: گزارشی مبنی بر گرفتاری یک دانش آموز در برف و کولاک در منطقه الموت به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی اضافه کرد: پس از پیگیری های لازم مشخص شد یک دانش آموز جهت حضور در آزمون نهایی پایان ترم از روستای خود راهی مدرسه شده بود که متوجه می شود به دلیل بارش سنگین برف و کوهستانی بودن منطقه راه های مواصلاتی مسدود شده و پیاده راهی محل مورد نظر می شود که به دلیل سرمای زیاد جان وی به خطر افتاد و درخواست کمک کرد.

این مسوول در ادامه گفت: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات رازمیان به نمایندگی جمعیت هلال احمر رودبار الموت جهت کمک به این دانش آموز اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: پس از جستجو تیم عملیاتی خوشبختانه این دانش آموز پیدا شد و جهت حضور در آزمون نهایی پایان ترم به مدرسه منتقل شد.

وی یادآور شد: رضا خالقی، یونسعلی بهرامی، علیرضا نوروزی و  علیرضا زارعی نجاتگران حاضر در این عملیات بودند.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.