کد خبر : 13498 / /
/

کشف سومین جسد کارگر یک شرکت در قزوین

جسد سومین کارگر جانباخته در حادثه شرکت «ثامن مهران گستر» بوئین زهرا پس از سه روز جستجو، از زیر آوار، بیرون کشیده شد.

کشف سومین جسد کارگر یک شرکت در قزوین

عصرروز شنبه (۲۵ دی ماه)، جسد سومین کارگر مفقودی حادثه شرکت «ثامن مهران گستر» یک روز پس از یافتن پیکر دو کارگر دیگر، یافت شد.

این سه کارگر حدود ساعت 8 و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه (۲۳ دی ماه) حین کار بر اثر انفجار 6  مخزن سوخت در «شرکت ثامن مهران گستر» واقع در شهرک صنعتی چرم‌سازی شهرستان بوئین زهرا دچار حادثه و مفقود شده بودند که اجساد دو نفر اول یک روز بعد از حادثه در روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه پیدا شده بودند.

جان‌باختگان آتش سوزی سه کارگر به اسامی «عباس علیپور» ۳۲ ساله، «محسن صادقی» ۴۳ساله و «تیمور صادقی» ۵۶ ساله هستند که از ماه‌ها پیش به عنوان کارگر جوشکار از شهر هفشجان شهرکرد به استان چهار محال بختیاری برای کار در شرکت «ثامن مهران گستر» شهرستان بوئین زهرا مهاجرت کرده‌اند.

بر اساس گزارش منابع کارگری؛ اجساد سوخته شده‌اند و برای شناسایی هویت آن‌ها نیاز آزمایش دی ان‌ای است.

وی عنوان کرد: هرچند اطلاعات دقیقی از دلایل وقوع این حادثه وجود ندارد، اما گفته می‌شود، بی‌احتیاطی در جوشکاری مخازن سوخت بوده است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.