کد خبر : 13352 / /
/

قیمت باورنکردنی اجاره خودرو در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران

تا به حال درباره ی اجاره خودرو در تهران شنیده اید؟ احتمالا برای تان پیش آمده که به دلایل مختلفی مانند خرابی خودروی خود، استفاده از خودروی لوکس برای فیلم برداری در مجالس، نبود یا کمبود وسیله نقلیه یا حتی عقب افتادن ارسال ماشینی که تازه خریداری کرده اید، به فکر اجاره کردن خودرو باشید. در چنین شرایطی می توانید به سادگی خودروی بدون راننده با ویژگی هایی که دوست دارید را اجاره کنید.

اجاره خودرو در تهران باید توسط شرکت های معتبر اجاره خودرو انجام شود؛ بدین منظور شرکت رنتینال تمام سعی خود را داشته تا علاوه بر رضایت مراجعه کننده، از لحاظ قانونی نیز مسئله ای وجود نداشته باشد.

شما به سادگی می توانید از اجاره خودرو لوکس گرفته تا اجاره ماشین ارزان تهران با هر طرح و رنگی که دلخواه تان است استفاده کنید.

همچنین به منظور تنوع بیشتر در ارائه خدمات به شما عزیزان؛ موسسه اجاره خودرو رنتینال، اجاره ساعتی ماشین در تهران را نیز در لیست خدمات قرار داده است.

اجاره خودرو تهران

معتبر ترین شرکت اجاره خودرو تهران

شرکت رنتینال با داشتن بیش از یک دهه سابقه در امر اجاره ی خودرو از شرکت های ایرانی و خارجی، می تواند گزینه ای مناسب برای هر مدل سلیقه ای باشد.

این شرکت با داشتن سابقه ی بالا از مورد اعتماد ترین گزینه های پیش رو بوده است. با توجه به بالا رفتن روزانه ی نرخ کرایه خودرو و قیمت اجاره ماشین در تهران، مراجعه کنندگان به راحتی می توانند خودرو های ایرانی و خارجی را با صرفه ی اقتصادی از لحاظ قیمت و کیفیت بالا تهیه کنند.

از تفاوت های شرکت رنتینال با دیگر شرکت ها که موجب رقابت چشم گیری شده است، می توان به وجود هر مدل خودرویی چه ایرانی و چه خارجی، با هر گزینه قیمتی و همچنین ارائه خدمات متنوع از طرف این شرکت؛ اعم از اجاره ی خودروی بدون راننده، خودروی با راننده، اجاره خودرو لوکس برای مراسم ها و تشریفات، خدمات فرودگاهی به صورت  VIP و CIP و انجام رزرواسیون کلیه ی اماکن اشاره کرد.

این شرکت دارای مشتریان متنوعی از طرف سازمان های دولتی و خصوصی، توریست ها و گردشگران از سایر کشور ها می باشد.

شما عزیزان می توانید برای آگاهی بیش تر از خدمات و شرایط منحصر به فرد این موسسه به سایت شرکت رنتینال مراجعه کرده و لحظات به یاد ماندنی را با ماشین مورد نظر خود داشته باشید.

اجاره ماشین لوکس

مدارک لازم جهت اجاره خودرو لوکس در رنتینال

1) اولین و مهم ترین شرط لازم برای اجاره خودرو لوکس در تهران ، دارا بودن سن حداقل 20 سال و داشتن گواهی نامه ی مراجعه کننده است.

2) به همراه داشتن کارت ملی

3) آدرس محل سکونت مشتری

و موارد دیگری که با مراجعه به سایت رنتینال قابل مطالعه است.

لازم به ذکر است مدارک لازم جهت اجاره خودرو توسط توریست های خارجی و یا اتباع ایرانی مقیم خارج متفاوت بوده و با توجه به این که قانونی بودن این امر مسئله ای مهم و قابل توجه است، شرکت رنتینال تمامی گواهی های لازمه را با توجه داشتن به عرف و قوانین موجود برای مشتری فراهم کرده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت رنتینال از شرایط اجاره خودرو، شرایط پرداخت هزینه و تحویل خودرو مطلع شوید.

برای رنت ماشین تهران برخورداری از چه بیمه هایی ضروری است؟

با توجه به بالا رفتن آمار تصادف و وجود خطرات احتمالی هنگام تصادف و یا سرقت، پیشنهاد می شود از خدمات شرکت های بیمه استفاده کنید.

شرکت رنتینال تمام خودرو های اجاره ای خود را تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه عرضه می کند؛ اما با توجه به این که این دو بیمه پوشش کاملی برای خسارت های وارده ندارند، شما می توانید از بیمه های تکمیلی دیگری نیز استفاده کنید؛ تمام خسارت های وارده بر عهده ی این بیمه می باشد و شما می توانید با خیال راحت به اجاره خودرو خود بپردازید.

برای سهولت در انتخاب شما؛ تفاوت بیمه های نام برده، شرایط لازم، عوامل موثر بر نرخ هر بیمه و چگونگی نحوه دریافت هزینه از بیمه ها را در سایت رنتینال قرار داده ایم.

رنت ماشین تهران

عوامل موثر در تعیین قیمت اجاره ماشین تهران

از آن جایی که بازار کار اجاره خودرو این روز ها گرم بوده و به تبع شرکت ها و موسسات متفاوتی در این باره روی کار آمده اند، می توانید با اطمینان کامل شرکت رنتینال را انتخاب کرده و از لحاظ قیمت و کیفیت خاطر جمع باشید.

درباره موضوع قیمت اجاره خودرو، فاکتور های متنوعی از جمله ارزش روز خودرو، مدت زمان اجاره خودرو، کیلومتر مصرف شده، مدل و سال تولید خودرو اجاره ای در نظر گرفته می شود که شرکت رنتینال تمام این فاکتور ها را به طور کامل توضیح داده است.

نحوه محاسبه ی نرخ کرایه خودرو بر اساس قوانین هر موسسه اجاره خودرو متفاوت می باشد. حداقل زمان اجاره خودرو 10 ساعت و حداکثر آن هم 365 روز است که به صورت قرار داد کوتاه مدت و بلند مدت انجام می شود.

لازم به ذکر است که در هر شهر، نرخ کرایه خودرو متفاوت است؛ به طور مثال نرخ کرایه در تهران با توجه به بالا تر بودن هزینه های زندگی بیش تر از سایر شهرستان ها است.

اجاره ساعتی خودرو در تهران

چرا رنتینال را به عنوان مرکز اجاره خودرو ارزان تهران برای مجالس پیشنهاد می کنند؟

شب عروسی مسلما برای هر زوجی از به یاد ماندنی ترین شب های زندگی است. موسسه رنتینال کیفیت مجالس شما را تضمین کرده و با اطمینان می توانید خودرو مورد نظر را برای شب عروسی تان انتخاب کنید.

در رابطه با اجاره خودرو برای عروسی فاکتور های مشابه با مناسبت های دیگر وجود دارد. اولین نکته این است که برای اجاره خودرو باید از حداقل یک هفته قبل از مراسم اقدام شود.

 اجاره خودرو به دو شکل با راننده و یا بدون راننده انجام می شود که با سابقه و اعتبار بالا مجموعه ی رنتینال، می توانید در این امر خیالی آسوده داشته باشید.

قابل ذکر است که در صورت اجاره کردن ماشین بدون راننده، هر گونه خسارتی که به خودرو وارد شود، پرداخت آن بر عهده اجاره گیرنده است؛ به همین دلیل پیشنهاد می شود که خودرو را با راننده اجاره کنید.

موسسه رنتینال این مژده را می دهد که خاص ترین و لوکس ترین خودرو ها را برای انتخاب شما دارا است.

بهترین زمان برای اجاره ماشین لوکس

اجاره ی خودرو خدمتی است که در موقعیت های گوناگون می تواند حتی ضرورت هم داشته باشد.

چندی از موقعیت های لازم برای اجاره خودرو را بیان می کنیم:

جلسات کاری: در هنگام جلسات کاری می توانید با اجاره ی خورویی لوکس، کلاس کاری خود را بالا برده و با ظاهری مناسب به جلسه بروید.

سفر های نوروزی: تعطیلات نوروز فرصتی مناسب برای استراحت بوده و شرکت رنتینال خدمات اجاره ماشین را حتی در ایام تعطیل نیز به مشتریان ارائه می دهد.

برای مطالعه ی گزینه های بیش تر، می توانید به سایت رنتینال مراجعه کنید.

مزیت های اجاره ماشین ارزان تهران از رنتینال

اجاره ماشین ارزان از اوامری است که می توانید در موقعیت های متفاوت و با انواع متعددی از ماشین ها با خدمات گوناگون استفاده کنید.

شرکت رنتینال مزیت هایی از جمله داشتن صرفه اقتصادی، تنوع در برند ماشین، انتخاب آزادانه مسیر و مسائل استهلاک خودرو را دارا می باشد. مشاورین شرکت رنتینال؛ برای رنت ماشین تهران، به شما مشتریان عزیز آماده می باشند.

اجاره ماشین ارزان

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.