کد خبر : 13259 / /
/

انفجار وحشتناک در ساوجبلاغ + آخرین جزییات

انفجار گاز در انبار یک ساختمان مسکونی در روستای خور شهرستان ساوجبلاغ باعث مصدومیت یک نفر و ایجاد تخریب جزئی در 8 ساختمان اطراف محل حادثه شد.

انفجار وحشتناک در ساوجبلاغ + آخرین جزییات

سرهنگ "بیژن جنتی" معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: ساعت 14 روز گذشته خبری مبنی بر وقوع انفجار گاز در یکی از ساختمان های روستای خور شهرستان ساوجبلاغ به پلیس اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و بررسی موضوع مشخص شد که وقوع انفجار گاز در انبار یک ساختمان مسکونی در روستای خور باعث مصدومیت یک نفر و ایجاد خسارت جزئی به 8 ساختمان و 3 مغازه اطراف محل حادثه شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه اقدامات پلیس و آتش نشانی برای کشف علت حادثه ادامه دارد، اظهارداشت: خوشبختانه حال مصدوم این حادثه مساعد گزارش شده است.

سرهنگ جنتی در پایان بر رعایت نکات ایمنی برای استفاده از لوازم گازسوز تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذی ربط ارسال شد.

رکنا

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.