کد خبر : 13208 / /
/

نوزاد گمشده افغان در فرودگاه کابل پیدا شد +عکس

نوزاد پسری که در فرودگاه کابل و همزمان با خروج نیروهای آمریکا از افغانستان گم شده بود سرانجام پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

نوزاد گمشده افغان در فرودگاه کابل پیدا شد +عکس

"سهیل احمدی" نام این نوزاد پسر است که ۱۹ اوت ۲۰۲۱ و چهار روز پس از سقوط کابل به دست طالبان و در بحبوحه آشوب‌های فرودگاه به یک سرباز آمریکایی سپرده شد اما پس از آن خبری از او نشد. اکنون او را پس از ۴ ماه به اعضای خانواده‌اش در کابل برگردانده‌اند.

این نوزاد در حالی که ۲ ماهه بود در بحران فرودگاه کابل پس از اینکه پدر و مادرش او را به سربازان آمریکایی سپرده بودند، ناپدید شد.

کودک افغان

در پی خبر منتشر شده از سوی رویترز که نوامبر ۲۰۲۱ به همراه عکس این نوزاد چاپ شد، یک راننده تاکسی ۲۹ ساله به نام حمید صافی که این نوزاد را در فرودگاه یافته و او را به خانه‌اش برده بود تا بزرگ کند، از ماجرا مطلع شد.

پس از هفت هفته گفتگو و یک بازداشت کوتاه مدت توسط پلیس طالبان افغانستان، این مرد جوان در نهایت کودک را به پدربزرگ و سایر اعضای خانواده‌اش که هنوز در کابل هستند، برگرداند.

کودک افغان

آنها گفتند که اکنون به دنبال برگرداندن این نوزاد به والدین و خواهر و برادرش‌هایش هستند که چند ماه قبل به آمریکا فرار کردند.

کودک افغان

 

 

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.