کد خبر : 12841 / /
/

اسنپ و تپسی از دسترس خارج شدند؛ ماجرا چیست؟

اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ، دقایقی پیش به طور همزمان دچار اختلال در خدمات‌دهی شدند. این اختلال همچنان ادامه دارد.

اسنپ و تپسی از دسترس خارج شدند؛ ماجرا چیست؟

اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ، دقایقی پیش به طور همزمان دچار اختلال در خدمات دهی شدند.

اپلیکیشن تاکسی‌های اینترنتی تپسی و اسنپ، دقایقی پیش به طور همزمان دچار اختلال در خدمات رسانی شدند. این اختلال همچنان ادامه دارد.

این اختلال در گوشی‌های تلفن همراه با سیستم عامل ios و android به صورت یکسان رخ داده است، تنها اپلیکیشن تپسی در گوشی‌های اندرویدی با تاخیر زیادی باز می‌شود، اما خدماتی ارائه نمی‌دهد.

شرکت اسنپ در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرده که این اپلیکیشن دچار اخلال شده است، اما علت دقیق این اختلال را توضیح نداده است.

 

چند ماه پیش نیز این دو اپلیکیشن باز هم به طور همزمان دچار اختلال شده بودند، که علت اختلال‌های پیش آمده به گفته روابط عمومی آن‌ها اختلال به وجود آمده به علت مشکلات فنی بوده است.

روابط عمومی اسنپ در این باره به گفت: مشکل فنی برای اپلیکیشن‌ اسنپ به وجود آمده و اسنپ در حال پیگیری این موضوع است./تجارت‌نیوز

 

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.