کد خبر : 12623 / /
/

حراج خودروهای سایپا به مدت دو روز +جزئیات

فروش فوق العاده سایپا شامل کوییک، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ و کوییک پلاس از امروز پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ به مدت دو روز آغاز شد.

حراج خودروهای سایپا به مدت دو روز +جزئیات

گروه خودرو سازی سایپا اعلام کرد که در ادامه برنامه عرضه مستمر خودرو در روز‌های سه شنبه تا پایان سال، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی ماه را نیز اعلام کرد.

متقاضیان از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس com.iranecar.saipa://https پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ SE و کوییک پلاس اتومات ارائه می‌شود. مدت تحویل این طرح سایپا حداکثر ۹۰ روز ذکر شده است./باشگاه خبرنگاران

فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد
 

انتهای پیام/

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.