کد خبر : 12327 / /
/

خودرو تا پایان سال گران می‌شود؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: بعید است تا پایان امسال افزایش قیمت در خودرو داشته باشیم.

خودرو تا پایان سال گران می‌شود؟

 موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: قیمت خودرو یک هفته است که ثابت مانده و مانند گذشته دیگر نوسانی نیست. افزایش قیمت در کارخانه تاثیری در قیمت خودرو در بازار نذاشت چه بسا که اکنون قیمت ها بعد از افزایش قیمت ها کمی کاهشی شده است به طور مثال فروشندگان قبلا از اختلاف قیمت پژو ۲۰۶ حدود ۱۴۰ میلیون سود می بردند که اکنون به ۱۱۵ میلیون تومان رسیده است.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر عرضه خودرو بیشتر شود فاصله قیمتی خودرو کمتر خواهد شد. پراید ۱۳۱ به مبلغ ۱۶۲ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ حدود ۱۷۸ میلیون تومان، تیبا ۲حدود ۱۸۲ میلیون تومان، ساینا ۱۹۰ میلیون تومان، کوئیک ۱۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار، سمند ال ایکس ۲۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه ۲۷۲ میلیون، پژو ۴۰۵ بنزینی ۲۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو پارس ۲۷۸ میلیون تومان، پژو پارس تی یو ۵ حدود ۳۳۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ (تیپ ۲) ۲۶۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رانا ۲۶۰ میلیون تومان است.

قیمت خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: با توجه به اینکه در یک هفته گذشته نوسان ارزی نداشتیم و اگر عرضه خودرو توسط خودروسازان افزایش یابد و خودروهای ناقص را تکمیل کنند، تقاضای کاذب کم و فاصله قیمتی که در بازار و کارخانه وجود دارد، کاسته می شود و در نهایت بعید است تا پایان سال افزایش قیمتی داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.