کد خبر : 12297 / /
/

جزئیات انهدام باند ورود سلاح به کشور

باند ورود سلاح به کشور در کرمانشاه منهدم شد.

جزئیات انهدام باند ورود سلاح به کشور

سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه مبنی بر ورود یک محموله اسلحه غیرمجاز از کشورهای همسایه به داخل استان توسط اعضای یک باند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 جزئیات انهدام باند ورود سلاح به کشور

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد خودرو حامل سلاح‌های قاچاق در شهر ماهیدشت شده و در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی از خودرو سمند توقیفی، ۱۰۰ قبضه کلت کمری غیرمجاز که به شکل حرفه‌ای جاساز شده بود، کشف شد.

جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، از شناسایی دیگر اعضای باند و تلاش برای دستگیری آن ها خبر داد.

وی در ادامه از کشف یک‌هزار و ۹۸۰ قبضه سلاح غیرمجاز در ۹ ماهه سپری شده از سال‌جاری خبر داد و گفت: کشفیات این حوزه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف ۲۴ هزار و ۴۰۰ عدد فشنگ در مدت زمان یاد شده، افزود: کشفیات مهمات نیز با رشد ۱۰۰ درصدی روبرو شده است.

جاویدان در پایان با اشاره به انهدام ۱۹ باند توزیع سلاح و مهمات در استان طی سال جاری و رشد ۴۷ درصدی نسبت به سال قبل، گفت: مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات که به ایجاد ناامنی در جامعه دامن می زنند از مهمترین برنامه های پلیس به شمار می‌رود.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.