کد خبر : 12174 / /
/

سلفی آسانسوری عادل فردوسی پور! +عکس

عادل فردوسی پور و رضا یونسیان

سلفی آسانسوری عادل فردوسی پور! +عکس

عادل فردوسی پور و رضا یونسیان

محمد سرافراز: مدیر شبکه 3 خواست خودی نشان بدهد 90 را تعطیل کرد

محمد سرافراز، رئیس اسبق صداوسیما: در دوره ما فشار برای تعطیلی برنامه ۹۰ بود، منتها مجموعه تصمیمات این بود که این کار انجام نشود. اما به نظرم در دوره بعد خواستند مدیر مجموعه شبکه ۳ خودش را نشان دهد و او هم کمک کرده که این برنامه تعطیل شود.

این که کجای دنیای یک رسانه برند خودش را تعطیل می‌کند؟، این را باید از خودشان بپرسید. شاید تصور می‌کردند می‌توانند شبیه اش را درست کنند که خب نتوانستند!

فردوسی پور هیچ خطری برای صداوسیما نداشت. ایشان در حوزه تخصصی خودش در همان چارچوب اگر کار کند، تهیه‌کننده، مجری و برنامه‌ساز موفق است و چون در اوج موفقیت او برنامه‌اش حذف شد، به یک جور عقده برای کسانی که سال‌ها این برنامه را دنبال می‌کردند، تبدیل شده است.

این یکی از مشکلات نظام حکمرانی ماست که خیلی راحت پیاده‌شان می‌کنند. خیلی افراد به‌راحتی حذف شده و کنار گذاشته می‌شوند. این کار اشتباه است، چون انگیزه‌ها کم و افراد به‌دردبخور کم می‌شوند. میدان به دست افراد متظاهر و ضعیف‌تر می‌افتد./شرق

بازگشت فردوسی پور به آنتن با «فوتبال ۱۲۰»

فصل جدید برنامه «فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی پور از اول مهر ماه آغاز می شود.پخش سری جدید از برنامه «فوتبال ۱۲۰» که به بررسی اخبار، نتایج و حاشیه های جذاب فوتبال در جهان در ایام برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی مهم در دنیا می پردازد، به زودی آغاز می شود.

«فوتبال۱۲۰» با اجرای حمید محمدی و تهیه کنندگی عادل فردوسی پور هر پنجشنبه ساعت ۲۳ به روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.این برنامه برای اولین بار در فروردین ۱۳۹۲ پخش شد. فصل نهم برنامه فوتبال ۱۲۰، همزمان با پایان فصل فوتبالی اروپا، در تاریخ خرداد ماه به پایان رسید. فصل دهم این برنامه، از اول مهر آغاز خواهد شد.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.