کد خبر : 12139 / /
/

لیست برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا

قرعه کشی سایپا ویژه طرح جدید فروش فوق العاده محصولات در آذر ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

لیست برندگان قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا

طرح فروش فوق العاده سایپا از روز ۲۵ آذرماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز ۲۸ آذر ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهاد‌های نظارتی انجام شد و اسامی برندگان هم اکنون اعلام شده است.

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا، تیبا ۲ و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه شده است.

لیست نتایج

فروش فوق‌العاده محصولات سایپا باهدف تنظیم بازار و پاسخ‌گویی به نیاز‌های مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به‌اجرا درآمده و باتوجه به اجرای برنامه‌های مختلف پیش‌فروش و فروش فوری فوق‌العاده محصولات در کنار امکان فک رهن اسناد خودرو‌های عرضه شده در طرح‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود به زودی هیجانات کاذب از بازار خودرو تخلیه شده و قیمت محصولات به ثبات و پایداری برسد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.