کد خبر : 12093 / /
/

وحشت مردان تهرانی از 2 زن چاقو به دست

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از شناسایی 2زن مسافر نما که رانندگان خودروهای مسافر کش را به محل های خلوت هدایت و سایر اعضای باند از این رانندگان زورگیری می کردند، خبر داد.

وحشت مردان تهرانی از 2 زن چاقو به دست

سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی" بیان داشت: 30 تیر ماه 1400 پرونده ای با عنوان سرقت به شیوه زورگیری برای کشف جرم و رسیدگی تخصصی از سوی مقام قضائی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

انهدام باند زورگیران زنانه

به گزارش رکنا، وی عنوان کرد: بدوا از شاکی پیرامون موضوع تحقیق اظهار داشت ساعت 10 صبح 29 تیر ماه در سه راه آذری با خودروی شخصی خود به همراه 2 نفر مسافر خانم در حال تردد بودم که یک دستگاه خودروی پراید سفید مسیر بنده را مسدود و با تهدید چاقو موبایل و عابر بانکم را سرقت و متواری شدند و 2 نفر خانمی که به عنوان مسافر سوار خودور بودند نیز از خودرو پیاده و بدون درنگ از صحنه خارج شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پرونده به تیم مبارزه با سرقت های به عنف پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع گردید و با اخذ اظهارات دقیق از شاکی سرنخ های متعددی از متهمان به دست آمد که با کنار هم قرار دادن آنها مشخص شد هر 2 خانمی که به عنوان مسافر سوار خودروی شاکی شده اند با سارقان همدست بوده اند.

وحشت مردان تهرانی از 2 زن چاقو به دست

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه محرز شد سارقان با بهره گیری ازاین 2  خانم شکات را به عنوان طعمه قرار داده و آنها را به مکان های خلوت کشانده و نقشه سرقت را به اجرا در می آورند که با هوشیاری و زکاوت کارآگاهان تمامی اعضای باند شناسایی می شوند.

سرهنگ عزیزخانی افزود: متهمان به نام های "محمد، علی، عزیز، فرزانه و ناهید" شناسایی و در ادامه با احصاء تصاویر و دعوت از شاکی برای شناسایی متهمان، وی اعلام داشت که این 2 خانم همان نفراتی هستند که قبل از سرقت سوار بر خودرو شده اند و طی هماهنگی با مرجع قضائی "محمد، علی و عزیز" در شهر قدس دستگیر شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: با اعتراف صریح هر 2 متهم روانه زندان شدند و اقدامات تکمیلی و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر شکات و دستگیری سایر متهمان با جدیت ادامه دارد.

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.