کد خبر : 11912 / /
/

رئیس‌جمهور این هفته مهمان کدام استان می شود؟

استاندار یزد گفت: آیت الله سیدابراهیم رئیسی جمعه این هفته به استان یزد سفر می‌کند.

رئیس‌جمهور این هفته مهمان کدام استان می شود؟

مهران فاطمی لحظاتی قبل در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور اظهار داشت: استان یزد در روز جمعه شاهد سفر دولت مردمی آقای دکتر رئیسی است.

وی تصریح کرد: همانند دیگر سفرهای استانی رئیس جمهور، این سفر با رویکرد جدید دولت سیزدهم در حال انجام است و دولت خودش را مقید کرده که حتی جمعه‌های کاری خودش را به سفرهای استانی و حضور در استان‌ها و بررسی مسائل، مشکلات و اولویت‌های استان‌ها از نزدیک قرار دهد و حرف‌های مردم، اقشار مختلف را بشنود و متناسب با اقتضائات آن استان تصمیم‌گیری‌هایی را انجام دهد تا شاهد تحول و حرکت مضاعفی در توسعه و پیشرفت و تعالی استان‌ها باشد.

استاندار یزد با بیان اینکه این سفر دوازدهمین سفر استانی رئیس جمهور است خاطرنشان کرد: در طول این سفر برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته که بخشی از آن بازدیدهای کاملا سرزده‌ای است که تیم اجرایی سفر بدون اینکه کسی اطلاعی از آن داشته باشد صورت می‌گیرد./ تسنیم

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.