کد خبر : 11760 / /
/

با ۳۰۰ میلیون تومان کجا خانه بخریم؟+جدول

در شهر جدید اندیشه که در استان البرز واقع شده است واحدهای زیادی وجود دارد که با وام و رهن فروخته می‌شود، به همین دلیل مشتریان با حداقل نقدینگی می‌توانند روی خرید این خانه‌ها حساب باز کنند.

با ۳۰۰ میلیون تومان کجا خانه بخریم؟+جدول

شهر جدید اندیشه در حومه کرج منطقه‌ای است که در آن خانه‌های وام‌دار زیادی وجود دارد و به همین دلیل برای کسانی که نقدینگی اندکی دارند گزینه مناسبی به شمار می‌آید. در این منطقه می‌توانید خانه‌هایی با قیمت ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان هم پیدا کنید اما این قیمت کل خانه نیست و معمولا روی این واحدها وام‌ زوجین گرفته شده و هم زمان در رهن بانک هم است. بنابراین قیمت واقعی این آپارتمان‌ها بدون احتساب مبلغ رهن و وام، تقریبا حدود دو برابر پول نقدی است که مشتریان پرداخت می‌کنند.

مشاوران املاک اندیشه می‌گویند که مبلغ اقساط وام این واحدها حدود ۵ تا ۶ میلیون تومان است و سود وام ۱۷.۵ درصد است. به گفته آنها متقاضیان این خانه‌ها معمولا کسانی هستند که برای حفظ ارزش پول خود خانه می‌خرند و تقاضای مصرفی برای این خانه‌ها کمتر است.

در ادامه قیمت تعدادی از این واحدها را بدون احتساب مبلغ رهن و وام را از فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه می‌بینید:

قیمت-مسکن

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.