کد خبر : 11676 / /
/

معمای جنازه کشف شده در چاه پس از ۴ سال حل شد

قاتل فراری پس از ۴ سال از وقوع قتل در ساوه دستگیر شد.

معمای جنازه کشف شده در چاه پس از ۴ سال حل شد

فردی که به علت اختلافات قبلی دوست خود را به قتل رسانده بود ، پس از گذشت ۴ سال در عملیات تخصصی پلیس شهرستان ساوه دستگیر شد.

سرهنگ" علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره بیان داشت: در پی کشف جسدی در سال ۹۶ در یک حلقه چاه در اطراف روستای "یل آباد" شهرستان ساوه موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

کشف جنازه کنار چاه در ساوه

به گزارش رکنا، وی خاطر نشان کرد: با حضور پلیس در محل اعلامی، مشخص شد مرد جوانی به علت شدت جراحات وارد شده بر اثر ضرب و شتم جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از حدود یک ماه به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش دوست مقتول در وقوع این حادثه دست یافتند.

بازداشت قاتل رفیق کش در ساوه

سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: در تکمیل تحقیقات کارآگاهان پلیس، سرانجام قاتل پس از گذشت ۴ سال از وقوع قتل و متواری بودن در استان تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: قاتل انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول اعلام کرد و گفت: در زمان قتل مقتول را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده که بر اثر جراحات وارد شده وی جان خود را از دست می دهد و سپس جسد را به داخل چاه می اندازد و بلافاصله متواری می شود.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.