کد خبر : 11613 / /
/

ارزان ترین آپارتمان‌ های پرند متری چند؟

ارزان‌‌ترین آپارتمان‌های شهر جدید پرند حدودا متری ۵ میلیون تومان قیمت دارد و بیشتر این واحدها مربوط به واحدهای مسکونی مهر هستند.

پرند یکی از شهرهای جدید پرطرفدار حومه تهران است که البته قیمت واحدهای مسکونی آن، اندکی از دیگر رقیب خود یعنی شهر جدید پردیس اندکی کمتر است.

شهر جدید پرند یکی از شهرهای رباط‌کریم در استان تهران است. این شهر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی تهران و در مسیر آزادراه تهران - ساوه و در مجاورت فرودگاه بین‌المللی امام واقع شده‌ است. پرند دارای هفت فاز است که فازهای یک و دو، بیشتر خانه‌های شخصی‌ساز و ویلایی را در خود جای داده و در فازهای چهار و ۶ ، مسکن مهر احداث شده است.

ارزان‌ترین واحدهای مسکونی این منطقه متری حدودا بین پنج تا ۶ میلیون تومان قیمت دارد و آپارتمان‌های کوچک متراژ این منطقه بیشتر در فازهای مربوط به مسکن مهر وجود دارد. مشاوران املاک منطقه می‌گویند علت اینکه قیمت واحدهای مسکونی مهر اندکی پایین‌تر است به دلیل وامی است که روی این واحدها وجود دارد.

در ادامه بهای تعدادی از ارزان‌ترین آپارتمان‌ های منطقه پرند را با استناد به آخرین فایل‌های فروش مشاوران املاک منطقه را می‌بینید:

پرند

منبع: اقتصاد آنلاین

 

copied
ارسال نظر

خبرگزاری نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند. لطفا از نوشتن نظرات خود به لاتین (فینگیلیش ) خودداری نمایید توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت و منفی استفاده کنید.